De beslissing is genomen - Reisverslag uit Dilsen-Stokkem, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu De beslissing is genomen - Reisverslag uit Dilsen-Stokkem, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu

De beslissing is genomen

Door: De Maiskolfjes

Blijf op de hoogte en volg De Maïskolfjes

13 Oktober 2013 | België, Dilsen-Stokkem

Een jaarlijks terugkomend iets in bijna elk gezin is: waar zullen we dit jaar (lees: volgende zomer) op vakantie gaan? En zo ook bij "Huize Konings".
Roel wilde graag naar Noorwegen en daar rondtrekken met een camper, maar dat zagen Ylva en ik niet zo zitten. Ons hoofd zit nog steeds vol van al het natuurschoon in Australië en Nieuw Zeeland, dat we nu wat anders wilden.

Een vakantie waarin ons meisje niet de "beperkende" factor maar de "leading Lady" zou zijn. Bovendien gaat ze haar communie doen en dat verdiend een speciaal kado!. Daarom hebben we besloten om naar Florida te gaan en op zoek te gaan naar Mickey en Minie .

Liefs de Maïskolfjes xxx...

• 03 Augustus 2014 - 10:38

Leon:

Roel man, dus 2015 is helemaal voor you !!!
    Sjiek is mich da!
    Duzend takk ladys (hihi)

• 06 Augustus 2014 - 08:17

Veerle:

Dag Maiskolfjes,

wat leuk dat jullie weer een verre reis gaan maken, weliswaar een beetje minderlang maar toch ... ook nu kijk ik er weer heel erg naar uit om al die leuke reisverslagen te lezen!!

Groetjes

Veerle