Tweede poging - Reisverslag uit Dilsen, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu Tweede poging - Reisverslag uit Dilsen, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu

Tweede poging

Door: De Maïskolfjes

Blijf op de hoogte en volg De Maïskolfjes

03 Januari 2016 | België, Dilsen

De afgelopen dagen is Roel vrijwel iedere avond bezig geweest met het zoeken naar hotels, hostels, hutjes etc. om te slapen tijdens onze reis. Het lijkt allemaal zo simpel als het eenmaal klaar is, maar er gaat zoveel tijd inzitten en wat is een uur?. Maar......de aanhouder wint en als je iets heel graag wil, dan ga je ervoor. Zo ook dus Roel, hij wil heel graag deze reis met ons naar Noorwegen maken en ons laten zien hoe mooi het daar is. Zijn kostbare vrije uurtjes heeft hij dus met liefde opgeofferd om alles uit te zoeken en het resultaat mag er wezen. Het is nog steeds geen kattepis, maar beter betaalbaar dan met de camper.

Omdat we graag de garantie van een reisbureau achter de hand hebben (je weet maar nooit wat er kan gebeuren) besluiten we om onze reis met accomodaties door te spelen aan Virginie. Aan haar vragen we of zij e.e.a voor ons wil uitzoeken en regelen.

Liefs Antoinette, Roel, Ylva en Kane xxx...