BREAKING !!! - Reisverslag uit Whistler, Canada van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu BREAKING !!! - Reisverslag uit Whistler, Canada van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu

BREAKING !!!

Door: De Maïskolfjes

Blijf op de hoogte en volg De Maïskolfjes

10 Augustus 2023 | Canada, Whistler

Beste Volgers …

Jullie hebben de afgelopen dagen weinig tot niks van ons gehoord. Reden: we zitten midden in de natuur en op de campings is er weinig tot geen ontvangst en zeer slechte WIFI. Het is dus niet mogelijk om onze verslagen te uploaden. Momenteel verblijven we in ‘Jasper National Parc’ en daar is én geen ontvangst én geen Wifi. Voor onze puber een nachtmerrie, maar het is wat het is.

We zijn nu even bewust naar Jasper Village gereden om daar een poging te doen om jullie een teken van leven te geven en onze verslagen te posten. Als dit lukt, dan ontvangen jullie zometeen weer ‘leesvoer’ voor de komende dagen [e-1f60a],

Wij kijken dan weer uit naar jullie reacties want die blijven eerlijk gezegd (diegene die al geregeld gereageerd hebben niet meegerekend [e-1f609]) nog een beetje achter. Voor jullie lijkt dit misschien onbelangrijk maar voor ons meisje nu en later van onschatbare waarde.

Dankjewel alvast en tot snel.

Liefs de Maïskolfjes xxx …

• 15 Augustus 2023 - 23:36

Veerle & De Mannen :

Oef, blij toch weer iets v jullie te horen... natuurlijk begrijpelijk dat in het midden vd natuur het technologische middel 'WIFI' 'nog' niet gekend is... [e-1f923][e-1f929][e-1f92d][e-1f92a]... dit is dus echt afkicken, ontstressen (tenzij we later hierover andere info [e-26c8]️[e-1f329][e-1f92a][e-1f92d] kunnen lezen), genieten [e-38] relaxen...

We kijken uit naar jullie nieuwe reisverhalen... tot snel xxx knuffels xxx

• 15 Augustus 2023 - 23:39

Yvonne :

Met smacht zitten wachten op nieuwe , mooie en jaloers makende verhalen.[e-1f60a]

Bruintje nog niet tegen gekomen?[e-1f43b]

• 16 Augustus 2023 - 07:41

Brigitte:

Hoi heb denk ik wel meer dan normaal op mail gekeken of er al nieuws was van de maiskolfjes het zou toch niet dat ze een beer zijn tegen gekomen dacht ik maar gelukkig jullie zijn er nog ga er lekker voor zitten

• 16 Augustus 2023 - 08:02

Sarah:

Blij van jullie te horen! Wij dachten ook al aan de beren ed [e-1f648] Maar top dat het goed gaat. We gaan met plezier verder lezen !