Ik zal eraan moeten geloven - Reisverslag uit Dilsen, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu Ik zal eraan moeten geloven - Reisverslag uit Dilsen, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu

Ik zal eraan moeten geloven

Door: De Maiskolfjes

Blijf op de hoogte en volg De Maïskolfjes

25 Juli 2016 | België, Dilsen

Over 5 dagen is het zover, dan vertrekken we op vakantie naar Noorwegen. In tegenstelling tot andere jaren en andere reizen zie ik tegen deze vakantie enorm op en is als gevolg hiervan het voorbereiden tot nu toe niet verder gekomen dan de route en hotels met Roel doorlopen. De reden waarom ik tegen deze vakantie opzie, is niet het land waar we naartoe gaan want ik ben er van overtuigd dat dit mooi zal zijn, maar het weer. Ik hoef geen 30 graden en continue zon, maar het vooruitzicht van 20 graden en veel regen, baart me zorgen.
Effin....het is wat het is en ik zal het ermee moeten doen of ik wil of niet.

Over 5 dagen vertrekken we en dus wordt het de komende dagen de hoogste tijd om me verder te verdiepen in het land, de hotels en bezienswaardigheden waar we naartoe gaan. De laatste dingen te regelen, de laatste mailtjes te sturen, spullen die we nog nodig hebben bij te halen, telefoontjes/appjes met diverse mensen te plegen en mijn "ik ga op vakantie en neem mee-lijst" te updaten zodat het de laatste dag slechts een kwestie van afvinken is. En natuurlijk niet geheel onbelangrijk de koffers inpakken, hoewel dit iets zal zijn van de laatste dag (lees: het laatste moment mij kennende).

En voor wie nu denkt 'moet er dan geen afscheid worden genomen van familie en vrienden?'. "Natuurlijk wel", maar dat is voor het grootste gedeelte afgelopen zaterdag en zondag al gebeurt tijdens het feestweekend van onze princes. We hebben toen uitgebreid haar 9e verjaardag gevierd met op zaterdag het kinderfeestje en op zondag het grote mensenfeest. Bij het weggaan is er toen al uitgebreid afscheid genomen van de vriendjes en vriendinnetjes, familie en vrienden. En diegene die er niet waren, zullen we deze week nog proberen te contacten (en vergeef het ons als het niet bij iedereen lukt.

Kortom: nog een hoop te doen deze laatste dagen. Hoop dat het allemaal gaat lukken.

Liefs de Maïskolfjes xxx...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

De Maïskolfjes

Actief sinds 27 Juli 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 52939

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 25 Augustus 2023

Op zoek naar "Bruintje de Beer!"

26 December 2017 - 10 Januari 2018

Op zoek naar de Big Five

30 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Op zoek naar Wickie de Viking en Trollen

01 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Op zoek naar Micky

Landen bezocht: