Nog 4 dagen te gaan .... - Reisverslag uit Dilsen, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen te gaan .... - Reisverslag uit Dilsen, België van De Maïskolfjes - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen te gaan ....

Blijf op de hoogte en volg De Maïskolfjes

22 December 2017 | België, Dilsen

Het rapport is opgehaald, de laatste schooldag voorbij, vriendjes en vriendinnetjes zijn prettige feestdagen en een fijne vakantie gewenst, de laatste zwemtraining voor dit jaar zit erop en dus kan de vakantie beginnen.....
De Kerstvakantie wel te verstaan, want onze ‘droomvakantie’ begint pas over 4, dagen, dan vertrekken we om 10.15u vanuit Amsterdam richting Tanzania.

Maar voor het zover is gaan we eerst nog genieten van Kerst en dit vieren met mensen die ons dierbaar zijn. Onze Driekes wegbrengen naar de beste oppassen die er zijn, Jetje en Leon en (vooral) niet te vergeten de koffers (lees: tassen want we mogen geen koffers meenemen) inpakken. Ik zie hier tegenop als een berg en stel het steeds uit, maar vrees dat ik er de komende dagen toch aan zal moeten gaan geloven. Twintig kilo inclusief....als dat maar goed komt.....

Liefs Roel, Antoinette, Ylva en Kane xxx...

  • 25 December 2017 - 12:51

    Anne Wenmakers :

    Veel plezier!!!
    Ik ben jaloers op jullie ;)
    Stuur af en toe een beetje zon op en geniet van al het moois dat de natuur te bieden heeft.

  • 25 December 2017 - 12:52

    Rob Vd Wielen:

    Heel mooie kerst en vakantie
    Geniet met en van elkaar.Groetjes

  • 25 December 2017 - 12:53

    Marwin En Wilderd En The Kids :

    Hoi Roel, Antoinette en Ylva,
    Een hele inspirerende reis gewenst.
    Fijne kerstdagen.
    We kijken uit naar een verslag.
    Groetjes, Wildred

  • 25 December 2017 - 12:54

    Juf Hilde Gonissen:

    Hallo allemaal

    Wat een verrassing en leuk dat jullie weer vertrekken.
    Geniet ervan en zeg tegen Ylva dat ik superblij was met haar kerstkaartje.
    En zeker ga ik jullie volgen ,ik kijk er al naar uit.
    Heel veel plezier en tot volgend bericht.
    Juf Hilde

  • 25 December 2017 - 12:56

    The Lion King:

    alvast veel voorbereidings/ inpakplezier gewenst! en met jullie inpakervaring is dit natuurlijk.......hakuna matata :-)

  • 25 December 2017 - 19:33

    Willem:

    Hey Roel. Ik wens jullie alvast een hele goede reis en een fantastische reis. Ik ga jullie zeker volgen. Onthoud inderdaad : Hakuna Matata.

  • 25 December 2017 - 19:33

    Willem:

    Hey Roel. Ik wens jullie alvast een hele goede reis en een fantastische reis. Ik ga jullie zeker volgen. Onthoud inderdaad : Hakuna Matata.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

De Maïskolfjes

Actief sinds 27 Juli 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 53102

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2023 - 25 Augustus 2023

Op zoek naar "Bruintje de Beer!"

26 December 2017 - 10 Januari 2018

Op zoek naar de Big Five

30 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Op zoek naar Wickie de Viking en Trollen

01 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Op zoek naar Micky

Landen bezocht: